Zoals u hebt kunnen zien wordt er weer hard gewerkt  in-aan-rond de muziekkoepel.

Het voegwerk is afgerond, de stalen kozijnen zijn gemonteerd, de plafond- en wandbetimmering is aangebracht, de voedingskabel van de spots is vervangen en bij de buitenriolering moet alleen de hemelwaterafvoer nog worden aangesloten. Inmiddels is de stukadoor aan de slag gegaan, het toilet is betegeld en hierna kan de schilder starten en aansluitend de vloer worden afgewerkt. Ook worden de plafondspots dan gemonteerd en komt het wapen terug, dat door Wil Jeurissen prachtig is hersteld.

In de aanbouw is een kleine pantry geplaatst met een koelkast en er komt een lange tafel met stoelen om overlegmogelijkheden te bieden.

Rondom het gebouw is de grond opgehoogd en een verhard pad aangelegd zodat de muziekkoepel en het toilet ook begaanbaar zijn met rolstoel en rollator. Komende week wordt het gras ingezaaid, zodat we een mooi groen tapijtje hebben bij de opening….

Het is bijna niet te geloven na zoveel jaren, maar het eind van de restauratie en aanbouw komt in zicht.

Binnenkort willen we onze fraai gerestaureerde muziekkoepel en de nieuwe aanbouw heel graag aan u presenteren met een feestelijke opening. Nadere informatie volgt nog.